Омръзналите ни до крайност депутатски напъни, които са просто опити за привличане на вниманието, са най-силният аргумент да искаме обсъждаме варианта президентска република.
През 90-те години, а и след това, представата за корупция на висши чиновници, мъртвата хватка на трима-четирима олигарси и установяването на тотален контрол върху ключовите институции предполагаше и някакъв катаклизъм.
По време на отчета за свършеното през първата една година, откакто е кмет на София, Васил Терзиев каза много неща, но едно от тях отекна в медийното пространство като весели коледни камбанки.
Напоследък всеки път, при старта на всеки нов парламент, драмата е една и съща - кой да му е председател. Не че това е маловажен въпрос, но да се превръща в тема номер едно за народните избраници е, меко казано, неприемливо.
Не съществува по-злощастна предпоставка за изпадане в умопомрачение от кадрите на Пеевски, превзел площада пред Министерски съвет, от това да си бил на същия площад 11 години по-рано, за да го спреш.
Не помня някога да съм виждал протест срещу театрална постановка, но ето, че и това доживях. Дълго време дори не разбрах за какво е, но се оказа, че постановката е някак обидна за България, нашите герои, християнските ценности и прочие.
Не бях учуден и не ме хвана срам, че беше организиран протест срещу културно събитие - театрална пиеса, та се наложи да се уточнява, че зрителите ще бъдат проверявани все едно говорим за дерби мач: Проверяват зрителите в Народния театър заради протестите срещу постановката на Джон Малкович
Не бях учуден и не ме досрамя, че се и намериха хора (а дали заслужават така да ги наричам) за такъв протест: Грозни сцени в Народния театър: Нападнаха директора преди режисираната от Малкович постановка "Оръжията и човекът" (СНИМКИ и ВИДЕО)
Не бях учуден и не ме досрамя - добре де, подосрамя ме, че родната милиция за пореден път не си свърши работата.
Когато бяхме деца пеехме един кратък музикален мотив, в който ставаше дума за три автомобила, които са се сблъскали. По онова време въпросният мотив не звучеше толкова сериозно, колкото той би звучал днес.
От изборите насам с всеки изминал ден едвам мъждукат в далечината шансовете на Делян Пеевски да продължи похода си към официалните порти на властта, за да легитимира огромното си институционално влияние.
Понеже нашите избори си ги знаем – лъжем, мамим, купуваме гласове, на видео се вижда даже какви са изборните измами и нищо, защото законът е такъв, рекох да погледна малко към "най-развитата демокрация в света".
Не само у нас има избори и не само у нас те се печелят с купуване на гласове. Изборните шашми са по цял свят, въпросът е как реагират хората по света и как - ние.
Седмите поред предсрочни парламентарни избори за само 3 години в България все пак изненадаха с нещо – политически лидери най-после благоволиха да се появят и да коментират ситуацията в изборната нощ.
Много българи сигурно се чудят защо им е да знаят или да ги е грижа за един саудитски дисидент, потърсил убежище у нас, затворен в Бусманци вече 3 години без да е извършил престъпление.
Не съществува по-злощастна предпоставка за изпадане в умопомрачение от кадрите на Пеевски, превзел площада пред Министерски съвет, от това да си бил на същия площад 11 години по-рано, за да го спреш.
Седмите поред предсрочни парламентарни избори за само 3 години в България все пак изненадаха с нещо – политически лидери най-после благоволиха да се появят и да коментират ситуацията в изборната нощ.
От изборите насам с всеки изминал ден едвам мъждукат в далечината шансовете на Делян Пеевски да продължи похода си към официалните порти на властта, за да легитимира огромното си институционално влияние.
По време на отчета за свършеното през първата една година, откакто е кмет на София, Васил Терзиев каза много неща, но едно от тях отекна в медийното пространство като весели коледни камбанки.
Не само у нас има избори и не само у нас те се печелят с купуване на гласове. Изборните шашми са по цял свят, въпросът е как реагират хората по света и как - ние.
Напоследък всеки път, при старта на всеки нов парламент, драмата е една и съща - кой да му е председател. Не че това е маловажен въпрос, но да се превръща в тема номер едно за народните избраници е, меко казано, неприемливо.
Много българи сигурно се чудят защо им е да знаят или да ги е грижа за един саудитски дисидент, потърсил убежище у нас, затворен в Бусманци вече 3 години без да е извършил престъпление.
Не бях учуден и не ме хвана срам, че беше организиран протест срещу културно събитие - театрална пиеса, та се наложи да се уточнява, че зрителите ще бъдат проверявани все едно говорим за дерби мач: Проверяват зрителите в Народния театър заради протестите срещу постановката на Джон Малкович
Не бях учуден и не ме досрамя, че се и намериха хора (а дали заслужават така да ги наричам) за такъв протест: Грозни сцени в Народния театър: Нападнаха директора преди режисираната от Малкович постановка "Оръжията и човекът" (СНИМКИ и ВИДЕО)
Не бях учуден и не ме досрамя - добре де, подосрамя ме, че родната милиция за пореден път не си свърши работата.
Не помня някога да съм виждал протест срещу театрална постановка, но ето, че и това доживях. Дълго време дори не разбрах за какво е, но се оказа, че постановката е някак обидна за България, нашите герои, християнските ценности и прочие.
Понеже нашите избори си ги знаем – лъжем, мамим, купуваме гласове, на видео се вижда даже какви са изборните измами и нищо, защото законът е такъв, рекох да погледна малко към "най-развитата демокрация в света".
Омръзналите ни до крайност депутатски напъни, които са просто опити за привличане на вниманието, са най-силният аргумент да искаме обсъждаме варианта президентска република.
Когато бяхме деца пеехме един кратък музикален мотив, в който ставаше дума за три автомобила, които са се сблъскали. По онова време въпросният мотив не звучеше толкова сериозно, колкото той би звучал днес.
През 90-те години, а и след това, представата за корупция на висши чиновници, мъртвата хватка на трима-четирима олигарси и установяването на тотален контрол върху ключовите институции предполагаше и някакъв катаклизъм.