Пишещият под псевдонима aвтор и издател се появява отново на български език с дългоочакваната си втора книга – смразяващия и психологически „Краят на историята“, в който животът е трилър, а развръзката – фатална.
Със сензационния роман „Жената на прозореца“ (издателство Сиела) и хитовата екранизация с участието на Джулиан Мур и Гари Олдман Ей Джей Фин успя да се утвърди като лошото момче на криминалната литература, като оглави седмици наред класацията на New York Times, но и предизвика бурни коментари около собствената си личност.
ПОСЛЕДНИЯ ПЪТ, КОГАТО ГО ВИДЯХ, макар да не знаех, че ще бъде последен, бях седнала на терасата с една приятелка, а той влезе в двора изпотен, лицето и гърдите му порозовели, косата му влажна, и се спря учтиво да поговори с нас.
ПОСЛЕДНИЯ ПЪТ, КОГАТО ГО ВИДЯХ, макар да не знаех, че ще бъде последен, бях седнала на терасата с една приятелка, а той влезе в двора изпотен, лицето и гърдите му порозовели, косата му влажна, и се спря учтиво да поговори с нас.
Пишещият под псевдонима aвтор и издател се появява отново на български език с дългоочакваната си втора книга – смразяващия и психологически „Краят на историята“, в който животът е трилър, а развръзката – фатална.
Със сензационния роман „Жената на прозореца“ (издателство Сиела) и хитовата екранизация с участието на Джулиан Мур и Гари Олдман Ей Джей Фин успя да се утвърди като лошото момче на криминалната литература, като оглави седмици наред класацията на New York Times, но и предизвика бурни коментари около собствената си личност.