Повече от 1000 души станаха част от най-голямата конференция за 3D технологии у нас - Total Chaos. В рамките на три дни посетителите имаха възможността да почерпят опит от над 60 лектори от цял свят, които разкриха подробности от процеса им на работа по проекти за Apple, Formula 1, Porsche, UEFA и десетки блокбъстъри, сред които "Игра на тронове" и "Отмъстителите: Краят".
"Създаваме общност, в която даваме възможност на артисти и дизайнери да се срещнат с технолозите и да обсъждат накъде отива целият свят на компютърната графика", коментира Петър Митев, съосновател на Chaos Group.
Една от основните посоки на приложимостта на 3D технологиите, която беше представена както от артисти, така и от програмисти, беше именно Digital Human. Дигиталните хора са най-новото предизвикателство в средите, което ще помогне на артистите да бъдат все по-креативни в създаването на образи и чрез този процес ще бъдат спестени множество разходи за продукции.
Пример за това са голяма част от баталните сцени в "Игра на тронове", където броят хора на снимки често не надвишава 12, а останалите образи са компютърно генерирани.
Лий Карлтън, CG лидер на едно от най-известните студиа за реклама – Mеthod Studios, разказа пред аудиторията на Total Chaos за предизвикателствата при 3D сканирането на човешки образ.
Лий разкри как усъвършенстването на софтуера V-Ray при процеса на изграждане на дигитален образ е помогнало за реализирането на реклама за Apple iTunes – главен герой в рекламата е дигитален образ на двегодишния син на DJ Khaled и самият световноизвестен продуцент.
За втора поредна година Chaos Group организира Total Chaos, за да затвърди своята отдаденост към научните изследвания и иновациите, както и да демонстрира приложимостта на софтуера V-Ray в различните творчески индустрии – архитектура, визуални ефекти, реклама, автомобилостроене, игри, технологии, продуктов дизайн.
Над 60 лектори, представители на различните сфери, се качиха на сцената, за да разкажат за ролята на визуализациите в днешния свят и как те допринасят за успешен бизнес.