Тази вечер е дебютът на Теменужка Трифонова в ролята на Кристин и Владимир Грудков като Фантомът в постановката на Музикалния театър „Фантомът на операта”. Двамата постъпват на работа в театъра преди близо две години като хористи. Талантът им е оценен и са избрани за главните роли в оперетата „Орфей в ада”.
Теменужка Трифонова е част от хора на Музикалния театър, а Владимир Грудков вече е сред солистите след като се въплъти успешно и в ролята на Едвин в „Царицата на чардаша”.
„Това е вторият спектакъл, в който си партнираме с Теменужка Трифонова след оперетата „Орфей в ада”. Тук обаче очакванията са доста по-големи. Това е мюзикълът на мюзикълите” – казва Владимир Грудков.
„Още от Музикалната академия имаме късмета да пеем заедно на общи участия, а може би някаква съдба ни събира”- казва и Теменужка Трифонова.
„Ролята на Владимир е изключително трудна, защото персонажът не е нито положителен, нито отрицателен, а съвкупност от двете. Да бъде показана тази двойнственост беше най-голямото предизвикателство за мен” – признава младият тенор.
„И за мен това е роля –мечта. Намирам и нещо лично в нея, защото сега и аз съм в хора, подобно на Кристин, дава ми се шанс, както и на нея, и трябва да оправдая този шанс. Надявам се, да се получи и да успея!”, споделя Теменужка Трифонова за ролята на Кристин.
Дали се страхуват от сравненията на публиката с другия състав? „Аз лично избягвам да правя сравнения с когото и да било. Мен ме интересува публиката да е доволна от моето представяне. Оценката на хората до голяма степен е субективна, но за мен е важното да си свърша работата и публиката да е доволна. ”
Сред младите солисти на театъра, които са започнали от хора и много скоро са получили възможност да развият таланта си, са Александър Панайотов и Тодор Велков –и двамата също дебютират във „Фантомът на операта”.
Александър Панайотов се въплъщава в ролята на Раул- любимият на Кристин, а Тодор Велков гледаме в ролята на Ришар Фирмен - един от двамата собственици на Парижката опера.
„През последните няколко години хорът на Музикалния театър беше обновен и в него постъпиха много млади хора. На голяма част от тях се дава възможността да направят своите солистични изяви. Когато видим таланта в тях, необходим за изкустовото на оперетата и мюзикъла, им даваме възможност да се развиват” – казва директорът на Националния музикален театър Марияна Арсенова.